به اخراجی های جدید خوش اومدید اسفند 89 - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

روزنامه السفیر لبنان به نقل از یک دیپلمات غربی عنوان کرد
افشای طرح حمله برق‌آسای اسرائیل به سوریه و واکنش ایران

خبرگزاری فارس: یک دیپلمات غربی، دلیل واقعی ورود دو ناو نظامی ایران به سواحل سوریه را مقابله با طرح محرمانه آمریکا و رژیم‌صهیونیستی دانست که بر اساس آن تل‌آویو قصد دارد با حمایت آمریکا به سوریه و لبنان حمله برق‌آسا انجام بدهد.

این خبر رو تو سایت فارس نیوز خوندم و برام جالب بود ،گفتم اگه دوست داشتین شما هم بخونید.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط کریم سوسکه

مرتضی نبوی:

هاشمی رفسنجانی ممکن است کاندیدای ریاست خبرگان نشود
کرمان _ "مرتضی نبوی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر مسوول روزنامه رسالت پیش بینی کرد که رقابت برای انتخاب رییس در مجلس خبرگان شدید باشد و گفت: ممکن است هاشمی رفسنجانی کاندیدای خبرگان رهبری نشود.
نبوی که در نشستی با دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان سخن می گفت،اظهار داشت: هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه پس از انتخابات صحبت های ابهام برانگیزی داشت و از سوی دیگر بیانیه ای که دو روز پیش از انتخابات صادر کرد، بیانیه خوبی نبود.
وی افزود: هاشمی رفسنجانی در این اتفاقات تحلیلی را مبنی بر دعوای گروه های چپ و راست مطرح می کرد که مرتبط با جامعه امروز ما نبود، بلکه این مباحث در دوران امام راحل مطرح بود.
مدیر مسوول روزنامه رسالت گفت: هاشمی رفسنجانی در اتفاقات پس از انتخابات تحلیل روشن و صریحی را نشان نداد تا اینکه اخیرا اقدامات 25بهمن ماه را محکوم کرد.

 


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

دوستان عزیز برای ارتقای سطح علمی در خصوص بحث فراماسونری و آخرالزمان پیشنهاد میکنم به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.rasekhoon.net/Song/PersonPage-841.aspx


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

 جهت مشاهده مطلب به لینک زیر مراجعه کنید دوستان

http://adf.ly/amIU


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

پایگاه خبری واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت: تحولات اخیر درخاورمیانه و انقلاب‌های مصر و تونس باعث تضعیف شدید نفوذ امریکا درخاورمیانه شده است و روز‌های حیات اسرائیل را به شماره انداخته است.

این گزارش در ادامه نوشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران درسال1979 ایرانی‌ها به دنبال تضعیف نفوذ امریکا درمنطقه و گسترش الگوی انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌های خاور میانه بوده اند.

این گزارش با اشاره به سخنان اخیر سردار جعفری درمورد پروژه‌های معجزه آسای سپاه پاسداران درآینده‌ای نزدیک همچنین نوشت:تحولات اخیر خاورمیانه وانقلاب‌های صورت گرفته نتیجه و ادامه راهی است که آیت‌آلله خیمنی(ره) شروع کرده بود.

در طول سه دهه گذشته وزارت خارجه ایران عوامل آموزش دیده‌ای را برای گسترش فرهنگی ایران – اسلامی به کشور های مختلف اعزام کرده است و اکنون برخلاف تحلیل‌های اشتباه غربی‌ها نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار افزایش یافته است و ما شاهد اهتزاز پرچم ایران در گوشه‌های مختلف جهان هستیم.

این گزارش در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب مصر الهام گرفته از انقلاب ایران بوده نوشت:در آینده‌ای نزدیک شاهد تضعیف ایالات متحده در خاورمیانه و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

دعای فرج


ارسال شده در توسط کریم سوسکه
<      1   2   3      >

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش