به اخراجی های جدید خوش اومدید روزهای حیات اسرائیل به شماره افتاده است - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

پایگاه خبری واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت: تحولات اخیر درخاورمیانه و انقلاب‌های مصر و تونس باعث تضعیف شدید نفوذ امریکا درخاورمیانه شده است و روز‌های حیات اسرائیل را به شماره انداخته است.

این گزارش در ادامه نوشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران درسال1979 ایرانی‌ها به دنبال تضعیف نفوذ امریکا درمنطقه و گسترش الگوی انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌های خاور میانه بوده اند.

این گزارش با اشاره به سخنان اخیر سردار جعفری درمورد پروژه‌های معجزه آسای سپاه پاسداران درآینده‌ای نزدیک همچنین نوشت:تحولات اخیر خاورمیانه وانقلاب‌های صورت گرفته نتیجه و ادامه راهی است که آیت‌آلله خیمنی(ره) شروع کرده بود.

در طول سه دهه گذشته وزارت خارجه ایران عوامل آموزش دیده‌ای را برای گسترش فرهنگی ایران – اسلامی به کشور های مختلف اعزام کرده است و اکنون برخلاف تحلیل‌های اشتباه غربی‌ها نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیار افزایش یافته است و ما شاهد اهتزاز پرچم ایران در گوشه‌های مختلف جهان هستیم.

این گزارش در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب مصر الهام گرفته از انقلاب ایران بوده نوشت:در آینده‌ای نزدیک شاهد تضعیف ایالات متحده در خاورمیانه و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

دعای فرج


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش