به اخراجی های جدید خوش اومدید اسفند 89 - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

اولین سین سنجد

سنجد نماد سنجیده عمل کردن است . سنجد را براین باور بر سفره میگذارند که هرکس با خویشتن عهدکند که درآغاز سال هرکاری را سنجیده انجام دهد . سنجد نشانه گرایش به عقل است . احترام به تفکر و ترویج و خردمندی . اولین چیزی که خداوند آفرید عقل بود پس عقلانیت را ارج مینهیم و خردمندی را بزرگ .
دومین سین سیب
دومین سینی که برسفره مینهند سیب است که نماد سلامتی میباشد .
سومین سین سبزه
سبزه پس از سنجد و سیب بر سفره گذاشته میشود که نشانه خرّمی وشادابی وخوش اخلاقی است . سبزی با خود شادابی نیکویی و زندگی را بهمراه می آورد . من با خویشتن عهد میکنم که دراین سال شاد و خوش خلق وخوش اخلاق باشم . رنگ سبز ارتعاش افکار ما را موزون نگه میدارد و به ما آرامش میدهد .
چهارمین سین سمنو
سمنو مظهر صبر و مقاومت وعضو عدالت و قدرت است .
پنجمین سین سیر
سیر به نشانه دست نگه داشتن از تجاوز به سفره هفت سین راه یافته تا پای را از گلیم خویش بیرون ننهیم . سیر نماد مناعت طبع است یعنی انسان باید همواره با قناعت برجهان بنگرد که انسان قانع از نفس کریحش برتر از انسان قانع به دارندگی ثروت است . پس سیر که نشانه قناعت و یادآور امتناع از تجاوز است را برسرسفره مینهیم تا انسانی عاقل سالم شاداب قوی و قانع باشیم . سیر چشمی و چشم سیری از بزرگترین صفات انسان برتر میباشد .
ششمین سین سرکه
سرکه نماد پذیرش ناملایمات و نماد رضا و تسلیم است . واقف براین نکته هستیم که زندگی پیوسته توام با رنج و مشقت و زحمت است و هیچ انسان متعهد و بامسئولیتی نیست که بدون دغدغه بتواند به زندگی ادامه دهد . خداوند زمین وآسمان و انسان را آسوده و بی غم نیافرید و سرکه گویای نکته ایست از تسلیم دربرابر رخدادهای ناگوار زندگی .
و هفتمین سین سماق

آخرین سین سفره هفت سین سماق است . سماق نماد صبر و بردباری و تحمل دیگران است . صبر به انسان میاموزد که درگذر زندگی خستگی را بایدخسته کند وکام را بیابد .


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا با این که برای نمونه سرعت اینترنت شما 56 است، اما همواره با 4 یا 5 کیلوبایت در ثانیه بیشتر دانلود نمی‌کنید؟ چرا بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود تفاوت زیادی وجود دارد؟ هم اکنون به معرفی نکته‌ای می‌پردازیم که تمام موارد را در این زمینه روشن می‌کند. هیچ تفاوتی بین سرعت واقعی اینترنت و سرعت دانلود وجود ندارد و در واقع این دو با یکدیگر برابرند و تفاوت در واحد محاسبه این دو است. سرعت اتصال به اینترنت برحسب Kbps (کیلوبیت در ثانیه) و سرعت دانلود بر حسب KBps (کیلوبایت بر ثانیه) نمایش داده می‌شود. از طرفی هر بایت معادل 8 بیت است. پس اگر سرعت اینترنت شما به فرض 46 کیلو بیت در ثانیه باشد، با تقسیم عدد 46 بر 8 آن را به کیلو بایت در ثانیه تبدیل کرده‌ایم و چون طبق قرار داد سرعت دانلود همواره برحسب KBps است، پس سرعت دانلود با توجه به حاصل تقسیم برابر 5.75 KBps خواهد شد. پس کوچکی و بزرگی حرف b این تفاوت را ایجاد می‌کند.

http://www.my-speedtest.com/grafik/header_right.jpg

http://www.speedtest.net/

http://www.bandwidthplace.com/

میتونین از این سه سایت بالا سرعت واقعی اینترنت خود رو تست کنید.


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

میگویند در کشور ژاپن مرد میلیونری زندگی میکرد که از درد چشم خواب بچشم نداشت و برای مداوای چشم دردش انواع قرصها و آمپولها را بخود تزریق کرده بود اما نتیجه چندانی نگرفته بود. وی پس از مشاوره فراوان با پزشکان و متخصصان زیاد درمان درد خود را مراجعه به یک راهب مقدس و شناخته شده میبیند. وی به راهب مراجعه میکند و راهب نیز پس از معاینه وی به او پیشنهاد که مدتی به هیچ رنگی بجز رنگ سبز نگاه نکند. وی پس از بازگشت از نزد راهب به تمام مستخدمین خود دستور میدهد با خرید بشکه های رنگ سبز تمام خانه را با سبز رنگ آمیزی کند . همینطور تمام اسباب و اثاثیه خانه را با همین رنگ عوض میکند. پس از مدتی رنگ ماشین، ست لباس اعضای خانواده و مستخدمین و هر آنچه به چشم می آید را به رنگ سبز و ترکیبات آن تغییر میدهد و البته چشم دردش هم تسکین می یابد. بعد از مدتی مرد میلیونر برای تشکر از راهب وی را به منزلش دعوت می نماید. راهب نیز که با لباس نارنجی رنگ به منزل او وارد میشود متوجه میشود که باید لباسش را عوض کرده و خرقه ای به رنگ سبز به تن کند. او نیز چنین کرده و وقتی به محضر بیمارش میرسد از او می پرسد آیا چشم دردش تسکین یافته ؟ مرد ثروتمند نیز تشکر کرده و میگوید :" بله . اما این گرانترین مداوایی بود که تاکنون داشته." مرد راهب با تعجب به بیمارش میگوید بالعکس این ارزانترین نسخه ای بوده که تاکنون تجویز کرده ام. برای مداوای چشم دردتان،  تنها کافی بود عینکی با شیشه سبز خریداری کنید و هیچ نیازی به این همه مخارج نبود. برای این کار نمیتوانی تمام دنیا را تغییر دهی، بلکه با تغییر چشم اندازت میتوانی دنیا را به کام خود درآوری.



ارسال شده در توسط کریم سوسکه

 

 مشکل مورچه‌ها: پوست خیار را نزدیک سوراخ مورچه‌ها قرار دهید

برای به دست آوردن یخ پاک و تمیز آب را اول بجوشانید

   برای درخشندگی آینه آن را با اسپرایت پاک کنید

برای پاک کردن آدامس از روی لباس: لباس را به مدت 1 ساعت در فریزر قرار دهید
برای سفید کردن لباس های سفید: لباس را همراه با یک تکه لیمو به مدت 10 دقیقه در آب داغ خیس کنید

برای درخشندگی مو: یک قاشق سرکه به موهای خود زده سپس آب بکشید

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط کریم سوسکه

 گرفتن خلافی خودرو:30005151(عدد عمودی کنار کارت خودرو رو بفرستید)

اطلاع دادن تخلف تاکسی:30004246(شماره پلاک خودرو متخلف رو بفرستید)

رهگیری نامه پستی:2000441(ابتدا حرف R و سپس شماره روی رسید پستی را بنویسید)

مشکلات شهری(شهرداری):3000137

اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرار گرفتن در سایت سازمان سنجش:2000000(شماره داوطلبی رو بفرستید)

با خبر شدن از اخبار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه:10001336

دیکشنری:1000384 یا 1000370(لغت مورد نظر رو بفرستید) ضمنا اول باید توی سایت www.sms2him.com عضو بشید.

لغت نامه آریان پور:2000444(Word-to-translate)

ایجاد پست در پرشین بلاگ:300072

گرفتن قبض تلفن همراه:30009(با فرمت مثال زیر بنویسید:

تاریخ شروع:890721  تاریخ انتها:890905  یعنی از 21 مهر ماه تا 5 آذر ماه)

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط کریم سوسکه
   1   2   3      >

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش