به اخراجی های جدید خوش اومدید وجود نشانه های فراماسونی در نماد جدید واحد پول ترکیه - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

فراماسونری

وجود نشانه های فراماسونی در نماد جدید واحد پول ترکیه

خبرگزاری فارس: برخی محافل در ترکیه ضمن انتقاد از نماد جدید لیره ترک، واحد پول این کشور، از وجود برخی نشانه های اسرارآمیز فراماسونی در این نماد خبر دادند.

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، به دنبال معرفی نماد جدید لیره ترک، واحد پول ترکیه از سوی اردوغان نخست وزیر این کشور که روز گذشته با برگزاری مراسمی در بانک مرکزی ترکیه صورت گرفت، برخی محافل این کشور از نماد واحد پول شان انتقاد کردند.

در حالی که برخی کارشناسان نماد جدید لیره ترک را به نماد واحدهای پولی نظیر دلار و یورو تشبیه کردند، برخی دیگر نیز این نماد را از تشابه نماد جدید لیره ترک با نماد درام واحد پول ارمنستان سخن راندند.

در این میان انتقادی که بیش از همه در مورد نماد جدید لیره ترک جلب توجه می کرد، وجود برخی نشانه های اسرارآمیز در این نماد بود. یکی از نشانه های به کار رفته در نماد جدید لیره ترک "دو خط موازی" است که در برخی دیگر از نمادهای پولی نظیر دلار، یورو، ین، روپیه و وون به چشم می خورد و به عنوان یکی از نشانه های مورد استفاده فرقه فراماسونی شناخته می شود.

دو خط موازی در فرقه فراماسونی به عنوان مهم ترین نشانه در رتبه سی و سوم این فرقه محسوب می شود. این نماد همچنین در فرقه مرموز "شوالیه های معبد" و نیز در "صلیب لورین" (Loraine) نیز دیده می شود. این صلیب از سوی مارشال دوگل به عنوان نماد "جنبش مقاومت فرانسه آزاد" استفاده شده بود.

 

 

 


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش