به اخراجی های جدید خوش اومدید بهمن 92 - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

پاسداشت زبانی که تکلمش قطع شد تا ما شعار زبانش باشیم.

عکس

چه گفتی با آقایمان که ما محرمش نبودیم

نکند از ما گله کرده باشی

نکند که از روزگاری گفته باشی که ما را با خود برده است

نکند که ...

امروز خیلی خوشحال شدی، مرد

تو بودی و حضرت ماه و غیرت دستهایی که در این روزگار بی غیرتی طاقت اخمی بر صورت آقایش ندارد

امروز تو می خندیدی

و من های های گریه  کردم...


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

یک هفته بود کارتهای عروسی روی میز بودند. هنوز تصمیم نگرفته بود چه کسانی را دعوت کند. لیست مهمان ها و کارهای عروسی،ذهنش را پر کرده بود...

برای عروس مهم بود که چه کسانی حتما در عروسی اش باشند. از اینکه داییش سفر بود و به عروسی نمی رسید دلخور بود، کاش می آمد...خیلی از کارت ها مخصوص بودند. مثلاً فلان دوست و فلان رئیس.
خودش کارتها را می برد با همسرش! سفارش هم میکرد که حتما بیایند و اگر نیایید دلخور می شوم. دلش می خواست عروسی اش بهترین باشد. همه باشند و خوش بگذرانند. تدارک هم دیده بود. آهنگ و اُرکِست هم حتما باید باشند، خوش نمی گذرد بدون آنها!
بهترین تالار شهر را آذین بسته ام.آخر شوخی نبود که. شب عروسی بود... همان شبی که هزار شب نمی شود. همان شبی که همه به هم محرمند. همان شبی که وقتی عروس بله می گوید به تمام مردان شهر محرم می شود این را از فیلم هایی که در فضای سبز داخل شهرمی گیرند فهمیدم... همان شبی که فراموش می شود عالم محضر خداست... آهان یادم آمد، این تالار محضر خدا نیست تا می توانید معصیت کنید! همان شبی که داماد هم آرایش می  کند. همه و همه آمدند حتی دایی اش، اما...
کاش امام زمانمان «عج» بود. حق پدری دارد بر ما... مگر می شود او نباشد؟ عروس برایش کارت دعوت نفرستاده بود، اما آقا آمده بود. به تالار که رسید سر در تالار نوشته بودند:
(ورود امام زمان"عج" اکیداً ممنوع!)
دورترها ایستاد و گفت: دخترم عروسیت مبارک! ولی ای کاش کاری می کردی تا من هم می توانستم بیایم... مگر می شود شب عروسی دختر، پدر نیاید..!
دخترم من آمدم اما...

گوشه ای نشست، دست به دعا برداشت و برای خوشبختی دختر دعا کرد...

 

چه بدبخت شده ام

که با این همه بار گناه

باز هم حس خوب بودن دارم..!


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش