به اخراجی های جدید خوش اومدید شاهین نجفی کیست؟ - اخراجی های جدید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی های جدید

حرام زاده ها بدترین توهین ها را به امام علی النقی الهادی (روحی فداه) کرده اند.

این مردک حرام زاده شاهین نجفی که شیطان در لباس انسان است؛ آمده به آن حضرت با ادبیات همان هتاکان، فحاشی و جسارت کرده. در پوستر آهنگش که به نام نقی است، پرچم همجنس بازان را روی گنبد مطهر ائمه (علیهم السلام) نمایش داده؛ بعد در بی بی سی میگه بله من تابو شکنی می کنم. تو ... می خوری که تابو شکنی می کنی.

 

انشاءالله، بچه شیعه های با غیرت جواب تو را می دهند.

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iuaynmimd860/imamnaghiwordpresscom.jpg

 

http://up98.org/upload/server1/02/j/zrd2o1mpl67b5xepf7cc.jpg

شاهین نجفی ...

او سالها پیش از دانشگاه اخراج و سپس با گروه موسیقی زیرزمینی ادامه حضور داد اما سپس به آلمان رفت و با تشکیل گروهی بنام تپش2012 با افکار مارکسیستی موسیقی های بعضاً سیاسی ارائه کرد. در جریان فتنه 88 از او چندین اثر علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از جنبش سبز ارائه شد. “ترانه ندا” برای ندا آقا سلطان، “آلبوم توهم”، ترانه “وقتی خداخوابه” که تصویر تجاوز به ترانه موسوی!! است. در چندین ترانه او بدگویی وسخره کردن ولایت فقیه و ولی فقیه وجود دارد. سر در آوردن نامه های جمکران از جماران و… مضمون برخی ترانه های قبلی اوست در ” شر اعظم “ قیافه ای شیطان پرست از خود نشان می دهد و در ترانه “حاجی ما آخر خطیم” پدر و مادرها را سرزنش میکند که چرا فرزندانشان را به سکوت و غیر سیاسی بودن دعوت می کنند. و در آلبوم جدیدش “نقی” که اردیبهشت 91 در اینترنت و… منتشر شده به ائمه علیهم السلام توهین کرده است. پوسته این آلبوم توهینهای زیادی به گنبد رضوی دارد. (آن را بشکل ... درآورده، روی آن پرچم همجنس بازان زده و بجای کبوتر، کلاغ ها در گردش و پروازند!)

و در متن آن با اشاره به برخی مسائل اجتماعی سیاسی ایران، با سخره گرفتن امام هادی (علیه السلام) و امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) بشکل ترجیع بند تکرار می کند: ”حالا که مهدی خوابه ما تو رو صدا میزنیم : آی نقی!!!”

گفت و گوی این حرام زاده با رادیو فردا و اعترافاتش را ببینید :

به گزارش سایت رادیودیروز شاهین نجفی سراینده ی ترانه ی رپ تحت عنوان "نقی" است که در آن زشت ترین توهین ها که بعضا حتی مسائل جنسی هم هستند روانه ی این امام معصوم شیعیان شده است. به دنبال این ترانه برخی از علما ازجمله آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی وی را مرتد دانستند. اما بلافاصله بعد از این موضوع کانال هایی همچون بی بی سی به تطهیر وی پرداختند. رادیوفردا نیز همین خط را ادامه داد !!

شاهین نجفی در اظهارات خود به رادیوفردا چنین گفت : "چیزی حدود پنج شش ماه پیش بود که خیلی تحت تاثیر کمپین یادآوری امام علی نقی به شیعیان قرار گرفته بودم. به نظرم خیلی بامزه بود. آن زمان یک اکانت در فیس بوک داشتم و به این جریان نگاه می‌کردم. خیلی اتفاقی از‌‌ همان زمان بیت اول این کار در ذهنم شکل گرفت و این کار خطاب شد به نقی. و کار با این عنوان شروع شد...

× حرامزاده به آن کمپین می گوید بامزه !! کمپینی که زشت ترین توهین ها و جسارت هایی که ممکن است به ذهن کسی خطور کند در آن به امام علی النقی امام هادی و دیگر ائمه تا خود امام زمان عجل الله فرجه الشریف می شود؛ کاریکاتور ائمه را به بدترین وضع می کشند، بی ادبانه ترین جوک ها را برای این حضرات معصومین می سازند؛ زشت ترین فحش ها به معصومین داده می شود و... ×

از نقی یک تصویری در ذهن من ایجاد شده بود که برایم جالب بود و چهره طنزآمیزی داشت و این را من به طور ناخودآگاه در شعرم به تصویر کشیدم و در ‌‌نهایت تبدیل به این ترانه شد.

بخشی از این گفتگو به شرح دیل است:

رادیوفردا : یک فتوایی ازآیت الله صافی گلپایگانی منتشر شده است که البته ظاهرا دو یا سه هفته قبل از جریان ترانه شما صادر شده است. در این فتوا آمده است که اگر کسی به امام هادی توهین کند، مرتد است. پس شما معتقدید که ترانه شما اصلا توهین نیست؟

نجفی: در رابطه با این نوع صحبت کردن و این نوع خشونت باید بگویم شما وقتی کسی را حتی اگر فرض کنیم که توهین کرده باشد، حکم قتلش را صادر کنید، عین خشونت است. غیر قابل پذیرش است. به جز این من مشخصا در رابطه با خودم باید بگویم که با حفظ پرنسیب‌های خودم و با تاکید به اینکه به آنچه گفته‌ام اعتقاد دارم و روی آن ایستادگی می‌کنم و یک قدم عقب نمی‌کشم، اما با این حال می‌گویم که من باید خیلی انسان ضعیفی بوده باشم که بخواهم توهین کنم. توهین یک چیز مشخص است. مگر من در این شعر به امام نقی گفته‌ام که تو دزدی؟ یا تو قاتلی؟

اذهانی که دگم هستند و به مسائل و مفاهیم ایدئولوژیک به صورت سفت و سخت برخورد می‌کنند، اصلا مشکل دگماتیزم و کسانی که به طور ایدئولوژیک به قضایا نگاه می‌کنند همین است. به همین دلیل هم هست که اصلا تاریخ ما هنر را به شکل درست و حسابی نتوانسته است بپذیرد. فکر می‌کنید مشکلی که ما با رقص داریم، با موسیقی در خیلی موارد داریم، مشکلی که گا‌ها با نقاشی داریم چیست؟ همین است. شما اگر نگاه کنید هر چیزی که تاییدگر و مداح سیستم نباشد، چه در سیستم سیاسی و چه در سیستم مذهبی، آن را رد کرده مرتد اعلام می‌کنند، از دین برگشته اعلامش می‌کنند.

به غیر از این باز هم این ربطی به آن ندارد که بنده یک خداناباور هستم. پنهان نمی‌کنم که بنده به هیچ کدام از این مفاهیم از خدا گرفته تا شیطان به صورت ایدئولوژیک نگاه نمی‌کنم. به نظر من کسی مثل نقی یک شخصیت تاریخی است. الان در مسیحیت اینها به یک درک و تساهلی رسیده‌اند که اجازه می‌دهند یک هنرمند بیاید و با مفهوم مسیح شوخی کند. این چیزی است که ما باید متوجه بشویم.

× توجه کنید که به مفهوم خدا ایدوئولوژیک نگاه نمی کنم یعنی اعتقاد ندارم، معنای ایدوئولوژی را سرچ کنید، ایدوئولوژی یعنی اعتقاد ×

رادیوفردا: و شما می‌خواهید که ساختار شکنی کنید؟ هدفتان این است؟

نجفی: این چیزی است که دیگران باید بگویند. من باید بگویم. من کار خودم را می‌کنم قضاوت با دیگران است. خیلی ساده بگویم من کار خودم را می‌کنم. چیزی را که باید بگویم می‌گویم. آنچه که در درونم می‌جوشد را ابراز می‌کنم. حالا اسم این چیست؟ این دیگر به اطرافم ربط دارد.

رادیوفردا : سایت شیعه آنلاین یک جایزه 100 هزار دلاری برای کشتن شما تعیین کرده است. می‌خواستم ببینم شما احساس خطر می‌کنید؟

نجفی: به هر حال سابقه این عزیزان نشان داده که با کسی شوخی نمی‌کنند. از یک طرف من خیلی هم خوشحالم. فکر نمی‌کردم چنین قیمتی برای من بگذارند و این همه برایم ارزش قائل باشند.

هم خطر است و هم لطف آنهاست که صد هزار دلار برایم در نظر گرفته‌اند.

رادیوفردا: و شما بامقامات آلمانی برای حفاظت از خودتان تماس گرفته‌اید؟ کار خاصی کرده‌اید که از خودتان در مقابل هر گونه اقدام احتمالی محافظت کنید؟

نجفی: صد در صد. ما کارهای لازمی را که باید از جهت قانونی انجام بدهیم انجام داده‌ایم.

رادیوفردا: گفتید که این فشار‌ها باعث نمی‌شود از کاری که می‌کنید کوتاه بیایید؟ درست است؟

نجفی: به هیچ عنوان. یعنی هر نوع تهدیدی حتی تهدید به قتل که الان انجام شده است، سوء استفاده از یک فتوای گذشته که کاری است که خود سیستم انجام داده است، تمام این کار‌ها هیچ تاثیری در روند کار من در آینده نخواهد داشت.

رادیوفردا: و از این ترانه‌ای که ساختید پشیمان هم نیستید؟

نجفی: به هیچ عنوان. من اگر یک لحظه از کاری که کرده‌ام پشیمان باشم، موسیقی و شعر را می‌بوسم و کنار می‌گذارم.

 

می بینید که چگونه خودش به ارتدادش اعتراف کرده

حکم این حرام زاده قتل است؛ آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله صافی گلپایگانی به صراحت فتوا داده اند؛ فتوای دیگر مراجع مثل حضرت امام و مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت و... هم همین است؛ حکم شرعی که امروز و دیروز ندارد. این فرد مرتد است و واجب القتل.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در استفتائی که درمورد شاهین نجفی سؤال شده بود حکم به ارتداد وی داد.

در این استفتاء آمده «اخیرا فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور است در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهون، به امام یازدهم و دوازدهم شیعیان و گنبد مقدس امام هشتم(ع) توهین کرده است. تکلیف شرعی شیعیان و دوست داران اهل بیت(ع) چیست؟»
ایشان در جواب فرموده اند: «هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم(ع) و توهین آشکار به آنها اگر از سوی فرد مسلمان صورت گیرد، موجب ارتداد است

 

http://s3.picofile.com/file/7383313973/hokme_agha.jpg

 

آیت الله نوری همدانی نیز به صراحت شاهین نجفی و امثال او را مرتد اعلام کرد.

 

رسا : حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، اهانت به مقدسات مسلمانان و شیعیان را محکوم کرد.

وی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی یک خواننده خارج نشین به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: ما شکی نداریم که هرگونه اهانت و سبّ پیامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه علیهم السلام موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد حکم او معلوم است و این فرد نیز محکوم به ارتداد است.

 

http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/27-2-1391/IMAGE634727857248585738.jpg


ارسال شده در توسط کریم سوسکه

تعبیر خواب آنلاین

تعبیر خواب

آپلود عکس

آپلود عکس



ساعت فلش